Чт, 26.12.2024, 21:36 • Ви увійшли як "Гость"  
 

Стара
Фортеця
7-12/10
2010

Київська
Русь
28/10-2/11
2010

Чумацький шлях
18-23/11
2010

Ралі
Трембіта
2-7/12
2010

Буковинська зима
23-28/12
2010

Ралі
Маріуполь
13-18/01
2011

Ралі
Акерман
27/01-1/02
2011

Львівський стандарт
10-15/02
2011

Александров ралі
3-8/03
2011

Ралі
Галіція
24-29/03
2011

Прайм Ялта
Ралі
14-19/04
2011

Ралі
Буковина
5-10/05
2011
[ Нові повідомлення · Користувачі · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 3 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
2-Rally Kyivs'ka Rus'
sanchoДата: Вт, 02.11.2010, 14:31 | Повідомлення # 41
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 753
Статус: Offline
Quote (JohnnyDepp)
дайте будь-ласка доїзд Did not start to SS 13

done


manager wild west vrt
 
JohnnyDeppДата: Вт, 02.11.2010, 15:14 | Повідомлення # 42
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 59
Статус: Offline
як оперативно smile

Додано (02.11.2010, 15:14)
---------------------------------------------
в другий день додав газку,правда не один я,LYKHACH Pasha молодець привіз мені 40 з гаком сек wacko biggrin


Yalta Crimea Rally Team
DANYS Levko
 
lyhodeyДата: Вт, 02.11.2010, 17:28 | Повідомлення # 43
Майор
Група: Пользователи
Повідомлень: 89
Статус: Offline
Quote (JohnnyDepp)
LYKHACH Pasha молодець привіз мені 40 з гаком сек

иги.... другий день я просто полетів... залишивши суперників першого дня далеко позаду... взагалі ралі було дуже цікавим, багато боротьби, висока щільність вкінці кожного відрізку... собі за мету ставив догнати Бородіна, який в кінці першого дня віз мені 55 сек., а в кінці другого мені лишилось 4 секунди, і то якби не розворот на СВ14 Пашківці... а так все ок... чекаєм результатів... всім дістатись фінішу biggrin


*Lykhach Pasha*
Megasport Rally Team
 
KKSДата: Ср, 03.11.2010, 11:39 | Повідомлення # 44
WWVRT Driver
Група: КСК
Повідомлень: 110
Статус: Offline
Несклалось для мене раллі. Воно то й не дивно я хотів їхати близько до швидкісного режиму. Після майже річної перерви з технічних причин раллі давалось складно. Незважаючи на якісь 30 км гравійних тестів. Але після них я почував себе впевнено і був просто у захваті від роботи з штурманом, все клалось під ногу на 100% якісно.

З такими враженнями я вийшов на 1й день раллі Київська Русь. 1й доп проїхалось впевнено, стінка майже кругом була в ногу, але було трохи страшновато. Другий доп зробив своє діло. Чи то відношення до раллі як до домашнього, мовляв "Та я по цім дорогам з 5 років їзжу", чи то глибокий запой штурмана перед раллі, але замість П5, 50 П3 довгий, він з бодуна сказав П6, 70 П4. В результаті глибокий занос і на виході берізка. Я її побачив, хотів повернутись на трасу, але коли побачив що це неможливо, замість капота підставив під удар ліву центральну стойку. Але видно саме там в ево9 знаходиться головка блоку циліндрів, через це двигун прямо тут і відмовив.

Перед другим днем я дав добрячих стусанів штурману за таке відношення до свого діла. І видно занадто biggrin . На першому допі другого дня він почав диктувати на метрів 150-200 вперед, я такого потоку інформації просто не міг запам'ятати, їхав обережненько. На переїзді до другого допу дав ще стусанів і його попустило. Тепер все було з штурманом як треба, залишалось їхати впевнено і на фініш. Але не так сталося. Після 2го допу вже насамому йог окінці я почув двине бурчання двигуна.... "ПРОКЛАДКА!" Крикнули ми в один голос з штурманом. А до сервісу ще було 2 допи.
Звуки двигуна невсиляли надії на добрі новини взагалі. На переїзді порадившись з штурманом було вирішено що причиною цього є ніякшо інше як "ТЛН". І від цього приймоу було вирішено відмовитись до сервісу. 3тій доп проїхав в щадливому режимі взагалі. 4й більш швидко, але що так що так - машина не тягнула за браком потужності двигуна.
На сервісі було 26% пошкодження прокладки, змінили, причесали , помили і поїхали на майже новому авто на другий луп.
На 6му допі я був в ударі чи як, це перший доп після перерви де я їхав на 100% . І час не заставив себе довго чекати +3,84 всього від переможця допу - без жодного докору можна сказати то була перемога.
Чуючи шо діло може закінчитись дуже швидко з таким темпом - вирішили попити кави та відпочити...... марно....
Не проїхавши і спліту на СД15 надто оптимістично і невірно зайшли у зв'язку і виправити було вже неможливо. Криша. Дерево. Фініш.

Але попри проблеми з автівкою та бодуном штурмана, СД14 всиляє віру в майбутнє

Ваш, 196й, Коломієць Кирил


Wild West VRT #24
 
SevikДата: Ср, 03.11.2010, 20:12 | Повідомлення # 45
Генерал-майор
Група: Проверенные
Повідомлень: 318
Статус: Offline
biggrin biggrin biggrin

KOCHETKOV Sergey
Manager YCRT
 
RusДата: Чт, 04.11.2010, 17:36 | Повідомлення # 46
WWVRT Driver
Група: Проверенные
Повідомлень: 162
Статус: Offline
KKS, салют Кірюха..... давно тебе не...чув!

WWVRT Pilot
 
GlebastДата: Вт, 09.11.2010, 12:43 | Повідомлення # 47
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 9
Статус: Offline
а где окончательные результаты после проверки повторов?мне вот не найти..(
 
sanchoДата: Вт, 09.11.2010, 13:05 | Повідомлення # 48
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 753
Статус: Offline
Quote (Glebast)
а где окончательные результаты после проверки повторов?мне вот не найти..(

их еще нет. будуть сегодня-завтра. я надеюсь smile


manager wild west vrt
 
KKSДата: Пт, 12.11.2010, 00:23 | Повідомлення # 49
WWVRT Driver
Група: КСК
Повідомлень: 110
Статус: Offline
Rus, Привіт Руслік, я сам тебе на сервісі давно не бачив smile

Wild West VRT #24
 
  • Сторінка 3 з 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Пошук:

rbr.at.ua © 2008-2024