Несклалось для мене раллі. Воно то й не дивно я хотів їхати близько до швидкісного режиму. Після майже річної перерви з технічних причин раллі давалось складно. Незважаючи на якісь 30 км гравійних тестів. Але після них я почував себе впевнено і був просто у захваті від роботи з штурманом, все клалось під ногу на 100% якісно. З такими враженнями я вийшов на 1й день раллі Київська Русь. 1й доп проїхалось впевнено, стінка майже кругом була в ногу, але було трохи страшновато. Другий доп зробив своє діло. Чи то відношення до раллі як до домашнього, мовляв "Та я по цім дорогам з 5 років їзжу", чи то глибокий запой штурмана перед раллі, але замість П5, 50 П3 довгий, він з бодуна сказав П6, 70 П4. В результаті глибокий занос і на виході берізка. Я її побачив, хотів повернутись на трасу, але коли побачив що це неможливо, замість капота підставив під удар ліву центральну стойку. Але видно саме там в ево9 знаходиться головка блоку циліндрів, через це двигун прямо тут і відмовив.
Перед другим днем я дав добрячих стусанів штурману за таке відношення до свого діла. І видно занадто . На першому допі другого дня він почав диктувати на метрів 150-200 вперед, я такого потоку інформації просто не міг запам'ятати, їхав обережненько. На переїзді до другого допу дав ще стусанів і його попустило. Тепер все було з штурманом як треба, залишалось їхати впевнено і на фініш. Але не так сталося. Після 2го допу вже насамому йог окінці я почув двине бурчання двигуна.... "ПРОКЛАДКА!" Крикнули ми в один голос з штурманом. А до сервісу ще було 2 допи.
Звуки двигуна невсиляли надії на добрі новини взагалі. На переїзді порадившись з штурманом було вирішено що причиною цього є ніякшо інше як "ТЛН". І від цього приймоу було вирішено відмовитись до сервісу. 3тій доп проїхав в щадливому режимі взагалі. 4й більш швидко, але що так що так - машина не тягнула за браком потужності двигуна.
На сервісі було 26% пошкодження прокладки, змінили, причесали , помили і поїхали на майже новому авто на другий луп.
На 6му допі я був в ударі чи як, це перший доп після перерви де я їхав на 100% . І час не заставив себе довго чекати +3,84 всього від переможця допу - без жодного докору можна сказати то була перемога.
Чуючи шо діло може закінчитись дуже швидко з таким темпом - вирішили попити кави та відпочити...... марно....
Не проїхавши і спліту на СД15 надто оптимістично і невірно зайшли у зв'язку і виправити було вже неможливо. Криша. Дерево. Фініш.
Але попри проблеми з автівкою та бодуном штурмана, СД14 всиляє віру в майбутнє
Ваш, 196й, Коломієць Кирил